شرکت مهندسی آبی

ساخت وبلاگ

شرکت اپل همیشه به دنبال راه‌هایی برای ارتقای دوربین آیفون بوده است و تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی است که این شرکت در گام بعدی به دنبال دو تایی کردن دوربین آیفون است.

براساس اختراعی که در اداره اختراعات آمریکا به ثبت رسیده اپل به دنبال قرار دادن طراحی سایت دو دوربین در پشت آیفون ۷ است.

یکی از این دوربین‌ها قرار است یک دوربین تله فوتو و دیگری یک دوربین با زاویه نرمال تا واید است که در حال حاضر روی مدل‌های آیفون قرار دارد.

در این گزارش جزئیات زیادی درباره دیافراگم، فاصله کانونی و مشخصات احتمالی دیگر این دو دوربین مطرح شده رژیم لاغری اما هنوز هیچ چیز در این باره قطعی نیست.

تنظیم دو دوربین متفاوت در پشت گوشی یک کار خارق العاده است.

این اختراع در اکتبر ۲۰۱۳ به ثبت رسیده و احتمالا در آیفون ۶ اس یا آیفون ۷ بکار گرفته خواهد شد.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 333 تاريخ : سه شنبه 29 ارديبهشت 1394 ساعت: 15:44

متاسفانه این روزها بسیاری از اپلیکیشن‌های رایگان در واقع رایگان نیستند و هزینه‌های پنهانی را به کاربر تحمیل می‌کنند که این هزینه می‌تواند دسترسی به بخش‌های مختلف زندگی دیجیتالی شما در تلفن هوشمندتان باشد.

اما به‌نظر می‌رسد به زودی دیگر چنین کاری توسط توسعه دهندگان پلتفرم اندروید امکان‌پذیر نباشد و ممکن است طراحی سایت پایان این مشکل فرا برسد. بلومبرگ گزارش داده که نسخه بعدی سیستم عامل مورد بحث، امکان اعمال کنترل‌های بیشتری را برای سطح دسترسی اپلیکیشن‌ها، فراهم خواهد کرد.

در اندروید M که انتظار داریم در خلال کنفرانس Google I/O امسال معرفی شود، ممکن است به کاربران در این نسخه اجازه داده شود رژیم لاغری تا از دسترسی به برخی داده‌ها و دسترسی‌ها به اپلیکیشن جلوگیری کنند. چنین ویژگی جدیدی باعث می‌شود حریم خصوصی کاربران در پلتفرم اندروید بیش از پیش تقویت شود و بسیاری از نگرانی‌های کاربران مرتفع گردد.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 269 تاريخ : سه شنبه 29 ارديبهشت 1394 ساعت: 15:42

در تصاویر مخابره شده توسط کاوشگری که به مریخ فرستاده شده است، صخره های متعددی دیده می شوند اما برای نخستین بار، در روز مریخی نهصد و پنجاه و ششم (یا سول ۹۵۶) که با ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ مصادف گردید دوربین مذکور موفق شد عکسی متفاوت از غروب خورشید را در سیاره سرخ بگیرد.

جالب است بدانید که براساس این تصویر، غروب خورشید در مریخ تفاوت زیادی با غروب های زمینی و رنگ های گرمی دارد طراحی سایت که در این زمان در آسمان رویت می شوند و به جای توناژهای زرد و قرمز شاهد رنگ آبی در آن هستیم.

علت بروز این پدیده هم به باریک بودن اتمسفر مریخ و غبار موجود در آن باز می گردد. عکس غروب خورشید در مریخ در فاصله زمانی میان توفان های گرد و غباری گرفته شده که در این سیاره رخ داده اند منتها حتی در آن زمان هم حجم قابل توجهی از غبار در آسمان وجود داشت.

همین مساله به پژوهشگران امکان داد تا توزیع عمودی غبار در جو مریخ را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهند.

به گفته محققان «آبی بودن رنگ آسمان هم به خاطر این مساله است که ریزترین ذرات غبار در آن به اندازه مناسبشان هستند و به همین دلیل نور آبی رنگ قادر است به نحوی بهتر به جو این سیاره نفوذ کند.»

همانطور که می دانید خصوصیات این پدیده درست عکس غروب خورشید در زمین است؛ جایی که محدوده نزدیک به خورشید در آسمان به رنگ قرمز و زرد در می آید رژیم لاغری و مابقی آن همچنان آبی باقی می ماند.

این عکس ها در بازه زمانی ۶ دقیقه و ۵۱ ثانیه گرفته شده اند و توسط یکی از علاقمندان عکسبرداری فضایی به نام Damia Bouic دی کد شده اند.

این تصاویر رزلوشن بالایی دارد و نخستین باری است که از طریق کاوشگر به زمین مخابره می شوند، با این همه، این نخستین منظره غروبی که در سیاره سرخ رخ می دهد و تا کنون دیده ایم نیست.

در سال ۲۰۱۰ میلادی آزمایشگاه Jet Propulsion ناسا ویدئویی از غروب خورشید در مریخ را منتشر کرد که توسط کاوشگر فرصت در روزهای ۴ و ۵ نوامبر ۲۰۱۰ گرفته شده بود.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 29 ارديبهشت 1394 ساعت: 15:39

به روزرسانی خودکار برنامه‌های اسمارت‌فون نه تنها می‌تواند از دست رفتن شارژ باطری تلفن همراه را به دنبال داشته باشد بلکه می‌تواند از حجم اینترنت مصرفی کاربران نیز بکاهد.

این به روزرسانی حتی در زمانی که صفحه اسمارت‌فون خاموش باشد نیز اتفاق می‌افتد.

برای مثال به روزرسانی خودکار بازی‌ها، شبکه‌های اجتماعی و …

اما با نصب برنامه متفاوتی با نام Servicely می‌توان مانع از به روزرسانی خودکار طراحی سایت برنامه‌های اسمارت‌فون شد.

Servicely می‌تواند برنامه‌هایی که نیازی به آپدیت نداشته و در پس زمینه گوشی هستند را کنترل کند تا آپدیت یا به روزرسانی در آنها انجام نشود.

کاربران با زمان‌بندی صحیح به این اپلیکیشن اجازه می‌دهند تا در بازه زمانی مشخصی به کنترل برنامه‌ها بپردازد.

در صورتی که برنامه‌ای به صورت خودکار در حال به روز رسانی باشد، این برنامه مانع از آپدیت شده رژیم لاغری و آن را متوقف می‌کند.

با نصب این برنامه می‌توان کنترل باتری اسمارت‌فون‌ها و همینطور حجم مصرفی اینترنت را در اختیار داشت. این برنامه از قابلیت نصب بر پلتفورم‌های اندروید و iOS را برخوردار است.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 463 تاريخ : سه شنبه 29 ارديبهشت 1394 ساعت: 15:37

بانک‌ها و شرکت‌های امنیتی مستقر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا(MENA) طی سال ۲۰۱۵ میلادی ۷.۴ درصد بیشتر از سال گذشته در زمینه نرم‌افزار سرمایه‌گذاری می‌کنند.

مرکز تحقیقاتی گارتنر در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد بانک‌ها و مراکز عرضه کننده طراحی سایت خدمات امنیتی در منطقه MENA طی سال جاری میلادی ۱۲.۹ میلیارد دلار در زمینه محصولات و خدمات IT سرمایه‌گذاری می‌کنند که این رقم رشد یک درصدی نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد.

اما کارشناسان گارتنر بر این باورند که در این مدت سرمایه‌گذاری اصلی در بخش نرم‌افزار و دستگاه‌های الکترونیکی صورت می‌گیرد و طی سال ۲۰۱۵ میلادی شاهد رشد ۷.۱ درصدی سرمایه‌گذاری این مناطق در زمینه نرم‌افزار خواهیم بود.

گارتنر توضیح داد که خدمات مخابراتی، سرویس‌های IT و خدمات داخلی همچنان اولویت اصلی برای بانک‌ها و شرکت‌های امنیتی منطقه محسوب می‌شوند رژیم لاغری و دو بخش نرم‌افزار و دستگاه‌های الکترونیکی بیشترین رشد را در زمینه سرمایه‌گذاری‌ها به خود اختصاص می‌دهند.

گارتنر گزارش داد که این رشد به دنبال افزایش تمایل بانک‌ها برای راه‌اندازی پروژه‌های جدید و ارائه خدمات مبتنی بر دستگاه‌های موبایلی صورت می‌گیرد.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 28 ارديبهشت 1394 ساعت: 18:13

گوگل ادعا می‌کند که فعالیت‌های این شرکت در دنیای موبایلی گسترده‌تر از رایانه‌های رومیزی دنبال می‌شود و بر اساس بررسی جدید در ۱۰ کشور دنیا مشخص شده است که تعداد جست‌وجوهای گوگل در دستگاه‌های موبایلی بیشتر از رایانه‌ها است. شرکت گوگل بیش از هر زمان دیگر بر پاسخگویی به نیاز کاربران موبایلی تاکید دارد طراحی سایت و در این راستا تلاش می‌کند فعالیت‌های خود را در این بخش متمرکزتر کند.

آمریکا و ژاپن جزو ده کشوری هستند که گوگل ادعا میکند فعالیت موبایلی در آنها گسترده تر است.

شرکت گوگل همچنین به تازگی الگوریتم‌های خود برای جست‌وجوهای موبایلی را تغییر داده است و به توسعه‌دهندگان وب امکان می‌دهد رژیم لاغری سایت‌های اینترنتی را بزرگ‌تر و واضح‌تر برای کاربران موبایلی طراحی کنند. گوگل بر اساس فناوری جدید خود نتایج حاصل از جست‌وجوهای اینترنتی در دستگاه‌های موبایلی را به صورت متفاوت نمایش می‌دهد و طی آن نحوه انتشار آگهی‌های تبلیغاتی در دستگاه‌های موبایلی هم تغییر کرده است

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 176 تاريخ : دوشنبه 28 ارديبهشت 1394 ساعت: 18:12

در ۲۷ آوریل، پایگاه فضایی روسیه به نام Roscosmos یک فضاپیما به نام Progress 59 را راهی ایستگاه فضایی بین المللی می کند اما فضاپیمای مذکور، موفق به رسیدن به ایستگاه فضایی نشده و سپس کنترلش نیز از دست مهندسان روسی خارج می گردد.

NASA به همراه سازمان فضایی روسیه گزارش می دهند که Progress 59 در تاریخ یاد شده طراحی سایت به منظور رساندن مواد اولیه مورد نیاز فضانوردان، به فضا پرتاب شده بود که شب گذشته و پس از چندین روز سرگردانی در مدار، به جو زمین بازگشته و در نهایت نیز با اقیانوس آرام برخورد نموده است.

سازمان فضایی ایالات متحده خاطرنشان می نماید که این فضاپیما از کشور قزاقستان، زمین را ترک کرده و حامل محموله ای چندان مهم هم نبوده که البته وزنی ۲۷۲۱ کیلوگرمی داشته است.

بر اساس گزارش Roscosmos، حدودا ۲۰ الی ۲۵ درصد پیشبینی می شد که سفینه فضایی Progress 59، دوباره در کنترل سازمان فضایی روسیه قرار گیرد رژیم لاغری که این اتفاق رخ نداد و فضاپیمای مذکور به همراه محموله اش به اقیانوس آرام برخورد کرد.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 281 تاريخ : دوشنبه 28 ارديبهشت 1394 ساعت: 17:58

نرم‌افزار Inteet Explorer 11 مایکروسافت محبوب‌ترین مرورگر اینترنتی در سراسر جهان محسوب می‌شود و ۲۵.۰۴ درصد از بازار جهانی را در اختیار دارد. مرکز تحقیقاتی Net Market Share بر اساس آخرین بررسی خود وضعیت استفاده از مرورگرهای اینترنتی در دستگاه‌های موبایلی و رایانه‌های شخصی طراحی سایت را در بازار جهانی مشخص کرد.

این مرکز توضیح داد که مرورگر اینترنتی IE 8.0 در رتبه دوم قرار دارد و سهم آن از بازار جهانی مرورگرها ۱۶.۰۵ درصد است.

پس از آن هم نسخه ۴۱.۰ مرورگر اینترنتی Chrome گوگل قرار گرفته است که با تصاحب ۸.۸۶ درصد از بازار به عنوان سومین مرورگر اینترنتی محبوب در جهان محسوب می‌شود.
مرورگرهای اینترنتی IE 9.0 مایکروسافت، Chrome 42.0 گوگل و Firefox 37 هم به ترتیب با ۸.۱۰، ۷.۶۹ و ۶.۴۵ درصد رتبه‌های بعدی را در اختیار دارند.

لازم به ذکر است که این مرکز تحقیقاتی ماه گذشته گزارش آماری مشابهی را برای سیستم‌های عامل رایانه‌ای منتشر کرد رژیم لاغری و در پایان مشخص شد ویندوز ۷ همچنین بیشترین سهم را در اختیار دارد و نیمی از رایانه‌های جهان مبتنی بر آن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 206 تاريخ : دوشنبه 28 ارديبهشت 1394 ساعت: 17:57

مایکروسافت افزونه جدیدی را در مرورگر خود ارائه کرده است تا از این روش با تبلیغات آنلاینی که دارای ماهیت فریب دهنده‌اند مبارزه کند.

این شرکت قانون جدیدی را به منظور مبارزه با تبلیغات فریب دهنده ای که کاربران را فریب می دهند طراحی سایت و به سمت سایت‌های مخرب یا دانلود برنامه‌های کاربردی مضر هدایت می‌کنند ایجاد کرده است.

این قانون جدید در ویژگی با نام SmartScreen Filter در اینترنت اکسپلورر( IE) قرار داده شده است و به کاربران هنگام مواجه شدن با چنین تبلیغاتی هشدار می‌دهد.

محققان دریافتند که این نوع تبلیغات غالبا سعی می‌کنند رژیم لاغری تا کاربر را متقاعد کنند تا کاری را مانند مشاهده یک وب سایت آلوده یا دانلود برنامه‌ای که تاثیر نامطلوب بر روی سیستم می‌گذارد انجام دهد.

شرکت مایکروسافت ابزارهای ارزیابی خود را برای جلوگیری از تاثیر نامطلوب تبلیغات، بدافزارها و برنامه های ناخواسته به‌روزرسانی کرده است.

شرکت گوگل نیز تغییراتی را به منظور جلوگیری از تبلیغات فریبنده و برنامه‌های ناخواسته در محصولات و سرویس‌های خود ایجاد کرده است.

این خط مشی جدید باعث می‌شود تا مرورگر کروم در هنگام مواجه شدن با چنین برنامه‌هایی به کاربر هشدار دهد.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 292 تاريخ : يکشنبه 27 ارديبهشت 1394 ساعت: 17:01

دانشمندان دانشگاه کلمبیا در نیویورک توانستند نمونه اولیه دوربینی را بسازند که انرژی خود را به طور کامل از نور محیط اطراف تامین می‌کند. این دوربین می‌تواند طراحی سایت هر ثانیه یک عکس بگیرد و اگر در محیط‌های پرنور قرار گیرد، قادر است بی‌وفقه کار کند.

وقتی سنسور این دوربین در معرض نور قرار می‌گیرد، پیکسل‌ها جریان الکتریکی تولید می‌کنند و دستگاه از همین انرژی برای تصویربرداری استفاده می‌نماید. اگر چه نمونه اولیه این دوربینِ خود-انرژی قدری بزرگ و جاگیر است ولی «شری نیار» پروفسوری که تیم سازنده را رهبری کرده می‌گوید رژیم لاغری می‌توان از حجم و اندازه دوربین کاست.

وی می‌گوید با کوچک کردن اندازه دوربین، می‌توان آن را در بخش‌های مختلفی از جمله در دستگاه‌های الکترونیکی و حوزه‌های امنیتی به کار گرفت.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 297 تاريخ : يکشنبه 27 ارديبهشت 1394 ساعت: 17:00

نصب کردن اپلیکیشن های اندرویدی گاهی با شک و تردید زیادی همراه می شود، مخصوصا زمانی که در هنگام نصب یک اپ که کار اصلی اش مدیریت باتریست، می بینید که دسترسی به GPS و مخاطبین شما نیز درخواست شده است.

اکنون بر اساس گزارش بلومبرگ، گوگل می گوید که به زودی این نگرانی و اضطراب را در کاربران اندروید از بین خواهند برد طراحی سایت و به آنها قابلیت محدود کردن دسترسی اپلیکیشن ها را می دهد. منابع بلومبرگ خبر داده اند که در جدیدترین نسخه از پلتفرم اندروید که گمان می رود در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل، I/O عرضه شود، کاربران قادرند به شکل جداگانه دسترسی های مورد نظرشان را در اپلیکیشن ها غیر فعال نمایند.

چنین قابلیتی البته در سال ۲۰۱۳ به شکل پنهانی در اندروید ۴.۳ و با نام Apps Ops قرار گرفته بود که توسط توسعه دهندگان و وب سایت اندروید پلیس کشف شد اما گوگل در نسخه بعدی، تصمیم گرفت این قابلیت که به شکل پنهان در پلتفرم خود قرار داده بود را حذف نماید. البته ناگفته نماند رژیم لاغری که کاربران سیانوژن، از سال ها پیش و در سال ۲۰۱۱ به چنین قابلیتی دسترسی دارند.

به هر حال، این بار گویا وقتش رسیده تا گوگل به شکل آشکار از این ویژگی رونمایی کند و آن را در اختیار کاربرانی قرار دهد که چندان به اپلیکیشن های شخص ثالث اعتماد ندارند. مشخصا تعداد زیادی از کاربران، از مدیریت دسترسی ها استقبال خواهند نمود و می توان گفت این موضوع یک قدم به جلوی عالی برای اندروید محسوب می شود. زیرا معمولا افراد تمایلی ندارند که هر اپلیکیشن بتواند به مکان آنها، مخاطبین و حتی دوربین یا میکروفون دسترسی داشته باشد.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 27 ارديبهشت 1394 ساعت: 16:59

ماده سفید رنگی که گهگاه روی این شیرینی های خوشمزه می نشیند تحت عنوان شکوفه چربی شناخته می شود.

با کریستالی شدن چربی های موجود در داخل شکلات، این ماده سفید رنگ روی آنها شکل می گیرد طراحی سایت و ظاهر بسیار بدی به آنها می دهد.

از همین رو، گروهی از پژوهشگران اعلام کرده اند که با استفاده از پرتوهای قدرتمند اکس موفق به کشف علت بروز این پدیده گردیده اند و در کنار آن، به بررسی روش هایی برای جلوگیری از بروز این مساله پرداخته اند.

در این پژوهش از تاسیسات Petra III بهره گرفته شده که بزرگترین حلقه پرتوافکنی در دنیاست و به لطف آن پژوهشگران موفق شدند رژیم لاغری که فرایند شکل گیری این شکوفه ها را با دقت چند نانومتر تحت نظر بگیرند.

این بدان معناست که تیم دانشمندان شرکت کننده در این پروژه توانستند حرکت چربی های مایع (نظیر کره کاکائو) به سطح شکلات را تحت نظر بگیرند و اظهار داشتند که برای جلوگیری از بروز این مساله به فاکتورهای مختلفی نیاز خواهد بود و برای نمونه لازم است که شکلات را پایین تر از برخی دماهای مشخص (مثلا ۶۵ درجه فارنهایت) نگه داشت تا فرایند حرکت چربی به سطح شکلات آرام تر صورت بگیرد.

البته ناگفته نماند که هم اکنون برخی راهکارهای پایدارتر نیز برای جلوگیری از بروز این مساله وجود دارند و حتی در صورت ایجاد این شکوفه ها روی شکلات، خطری سلامتی شما را تهدید نخواهد کرد.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 163 تاريخ : يکشنبه 27 ارديبهشت 1394 ساعت: 16:59

امروزه کاربران از شبکه‌های اجتماعی به شیوه‌‎های مختلف بهره‌مند می‌شوند؛ از سرگرمی، تفریح و آموزش گرفته تا کسب مهارت، کاریابی، دوست‎یابی و خیلی فعالیت‌های دیگر.به تازگی شبکه جدیدی به نام Wakie به راه افتاده که کارکرد اصلی آن بیدار کردن افراد خواب است.

با استفاده از این شبکه، می‌توان گفت زنگ بیدارباش تلفن همراه - که برای بسیاری آزاردهنده طراحی سایت و استرس‌آور است - از دور خارج می‌شود.

این شبکه در واقع کاربران را گرد هم آورده است تا صبح‌ها بدون نیاز به زنگ تلفن همراه، یکدیگر را بیدار کنند. شما نیز با اپلیکیشن Wakie می‌توانید با یک مکالمه کوتاه، کاربری که زمان بیدارباش خود را قبلاً مشخص کرده، از خواب بیدار کنید.

اپلیکیشن Wakie برای سیستم عامل آندروید، ویندوز فون و iOS طراحی شده رژیم لاغری و افراد می‌توانند به رایگان آن را از گوگل‌پلی، ویندوزاستور یا اپ‌استور دانلود کنند.

در حال حاضر این برنامه کاربردی ۱.۵ میلیون کاربر در هشتاد کشور مختلف برای خود پیدا کرده و قطعاً این رقم به مرور افزایش خواهد یافت.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 287 تاريخ : چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394 ساعت: 17:52

فونت جدیدی برگرفته از دست خط انیشتین طراحی شده است که این امکان را به تمامی کاربران می دهد طراحی سایت تا مانند یک نابغه بنویسند.

طراح فونت آلمانی با استفاده از هزاران دست خط باقی مانده از انیشتین ،فیزیک دان بزرگ که در سال 1955 از دنیا رفته است،فونتی را طراحی کرده تا همه بتوانند مانند نابغه بزرگ قرن بنویسند.
 
عوامل کار در تلاشند تا این فونت را که از سال 2009 شروع شده،در سال آینده میلادی برای استفاده در pc،تبلت موبایل و سیستم عامل های لینوکس و مکینتاش ارائه کنند.
 
آنان معتقدند اگر کسی با دست خط انیشتین بنویسد شاید جرقه ای در نبوغ او باشد رژیم لاغری و استعدادهای خود را شکوفا کند.
 
گفتنی است؛برای ایجاد این فونت از نسخه های خطی انیشتین و تبلت و قلم الکترونیکی استفاده شده و همچنین با استفاده از پیشنهادات فیزیک دانان این فونت شامل کاراکتر های مورد نیاز ریاضی نیز هست.
 
ارایه این فونت در صدمین سالگرد ارایه نظریه نسبیت صورت می گیرد.
شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394 ساعت: 17:49

اپل قبلا از پلتفرم تحقیقات پزشکی خود رونمایی کرده و آنطور که پیداست حالا آماده شده تا این بخش و آنچه که پلتفرم یاد شده قادر به انجامش هست را گسترش دهد. برخی از منابع دانشگاه MIT دریافته‌اند که کوپرتینویی‌ها درحال کار بر روی اپلیکیشن‌های تحقیقاتی آکادمیک هستند که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد، تا بتوانند DNA را بررسی کنند. البته برخلاف آنچه ممکن است طراحی سایت تصور کنید، اپل به طور مستقیم به DNA ارتباط نخواهد داشت و بجای آن روش جمع‌آوری ژن‌ها را آسان کرده و در اختیار دانشمندان قرار می‌دهد.

شرکت یاد شده در مورد موضوع مورد بحث هنوز سخنی به میان نیاوره اما در هرحال ممکن است رژیم لاغری که اپلیکیشن‌های مرتبط با DNA زودتر از آنچه تصور می‌کنید، در دسترس قرار گیرند. اپل گزارش داده که در دو بیمارستان Mount Sinai واقع در نیویورک و UC در سانفرانسیسکو، در حال انجام مطالعاتی است که بر اساس اپلیکیشن‌ها صورت می‌پذیرند. این شرکت امیدوار است که نتایج کار آنها در زمان برگزاری کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل یعنی WWDC که اوایل ماه ژوئن است، آماده شوند. با توجه به این شایعات، حدس زده می‌شود که به زودی شاهد تغییراتی در پزشکی خواهیم بود و با موبایل‌ها بیشتر ارتباط برقرار خواهد شد.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394 ساعت: 17:48

کمپانی کره‌ای سامسونگ با سازنده کیف‌های مشهور سامسونت اتحاد تجاری بست.

این دو کمپانی باهدف ساخت کیف‌های تمام هوشمند با یکدیگر قرارداد بستند طراحی سایت تا بتوانند کیف‌های جدید را مجهز به میکروفون و جی‌پی‌اس برای ردیابی کنند.

همچنین در طراحی جدید کاربر می‌تواند در صورت نیاز با کیف خود ارتباط برقرار کند و ویژگی برتر از مکان‌یابی را در اختیار گیرد.

قرار است پیامکی از سوی کیف هوشمند به سوی کاربر پس از پیاده شدن در فرودگاه ارسال شود رژیم لاغری و یا اگر کیف به دلایلی باز شود صاحب آن مطلع گردد و چیزی شبیه ریموت کنترل ماشین در اختیار کاربر قرار گیرد.

همچنین کیف با ویژگی «خود چک کردن» در آینده می‌تواند بار ترافیکی در فرودگاه را نیز کم کند.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394 ساعت: 17:46

کمپانی Rolocule نسخه اندرویدی برنامه ورزشی «موشن تنیس کست» را به صورت رایگان عرضه کرده تا کاربرانی که از ابزارهای دیجیتال مانند کروم کست، میرا کست و یا سامسونگ کست (ابزارهای اتصال به تلویزیون اینترنتی) استفاده می‌کنند، بتوانند روی صفحه تلویزیون خود بازی تنیس را اجرا کرده طراحی سایت و موبایلشان مانند راکت تنیس عمل کند.

درواقع موبایل کاربر شبیه کنترلر شده و تلویزیون متصل به اینترنت دوستان شما را در نقش بازیکن طرف مقابل تعریف می‌کند. دوستان فیس‌بوکی و یا گوگل‌پلاسی شما می‌توانند روبروی شما قرارگرفته و شما با آن‌ها تنیس بازی کنید.

خبر خوش‌تر اینکه به زودی قادر خواهید بود موبایل را با ساعت هوشمند خود تنظیم کرده رژیم لاغری و به جای موبایل، ساعت خود را به عنوان کنترلر استفاده کرده و ساعت هوشمند نقش راکت را بازی کند.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 297 تاريخ : چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394 ساعت: 17:45

رویای توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری مایکروسافت از طریق ویندوز 10 به واقعیت پیوسته است و انجام بازی های ایکس باکس وان روی پی سی و تبلت با همان سرعت و کیفیت امکان پذیر شده است.

مایکروسافت با اجرای دموهای ساخته‌شده نشان داد چگونه می‌توان به صورت استریمینگ بازی‌های ایکس باکس را روی ابزار مختلف داشت طراحی سایت و همان لذتی را برد که حین بازی واقعی با کنسول انجام می‌شود!

درواقع تجربه لذت‌بخش بازی به صورت استریمینگ با ایکس باکس وان نشان می‌دهد علاقه‌مندان از این استراتژی مایکروسافت بسیار راضی هستند و سرمایه‌گذاری روی این بخش بی‌دلیل نبوده است.

داشبورد ایکس باکس وان با پشتیبانی از فیچرهای جدید به‌روزرسانی شده رژیم لاغری و اپلیکیشن ایکس باکس وان برای ویندوز 10 هرچند کاملاً آماده نشده اما دموی مطرح‌شده در بیلد 2015 حکایت از پیشرفت‌های خوبی در این زمینه دارد.

درنهایت با اتصال کنترلر ایکس باکس وان به ویندوز 10 و نصب خودکار درایورها بازی به صورت استریمینگ (روی شبکه یا انفرادی) قابل استفاده خواهد بود و با ستاپ کردن اتصالات وی پی ان می‌توان شبکه محلی راه انداخت و با دوستان بازی کرد.

تنها کافی است اسم بازی را از لیست انتخاب کرده و با کلیک روی آن بازی را آغاز کرد.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 391 تاريخ : چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394 ساعت: 17:44

سه نوزاد تازه متولد شده در بیمارستانی در آمریکا با گذشت سه سال از روزهای پر التهاب، اکنون و به لطف فناوری چاپ سه بعدی از مرگ حتمی فاصله گرفته و پزشکان امیدوارند که در آینده نزدیک روند بهبودی را در پیش گیرند.

هر سه این نوزادان که در دستگاه مخصوص نگهداری می شدند به دلیل بسیار باریک بودن طراحی سایت مجرای تنفسی قادر به خارج کردن هوای بازدم از سیستم ریه نبودند. اما محققان علوم پزشکی در دانشگاه میشیگان موفق شدند در آخرین مرحله و درحالی که دیگر امیدی به نجات جان آنها نبود از ریز قطعات پلاستیکی تولید شده به وسیله فناوری چاپ سه بعدی برای باز نگاه داشتن مجرای تنفسی نوزادان استفاده کنند.جراحان دانشگاه میشیگان موفق شدند طی اعمال جراحی پیچیده در سیستم تنفسی رژیم لاغری هر یک از این نوزادان قطعه مورد نظر را جاسازی کنند. این قطعات در قسمت فوقانی ریه این سه نوزاد پسر جاسازی شده است. این اعمال جراحی در سال ۲۰۱۲ انجام شد و حالا که نوزادان می توانند به راحتی نفس بکشند برای نخستین بار به خانه رفتند.

نکته جالب توجه درخصوص این قطعات پلاستیکی قابلیت تطبیق پذیری با سیستم ریه درحال رشد نوزادان است. همچنین طراحی و تولید این قطعات در کمتر از ۵ روز از دیگر ویژگیهای این پروژه بی سابقه پزشکی به شمار می آید. قطعات از نوعی پلیمر مخصوص موسوم به «پلی کرپولاکتون» تولید شده و در ادامه محققان توانستند با استفاده از لیزر مخصوص شکل و شمایل اصلی را به آنها بدهد.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 363 تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 ساعت: 15:25

فایرفاکس برای پشتیبانی از سایت‌هایی که از پروتکل HTTPS حمایت می‌کند، برنامه‌های ویژه‌ای دارد. فایرفاکس بسیاری از امکانات خوب خود را به سایت‌هایی اختصاص می‌دهد که دارای گواهی‌های ایمن و تائید شده HTTPS هستند.

سایت‌های یاد شده باید استانداردهای مصوب نهادهای قانون‌گذار در مورد امنیت اینترنت را رعایت کنند طراحی سایت تا از خدمات بهینه فایرفاکس بهره بگیرند.

موزیلا می‌گوید از تاریخ مشخصی به بعد تمامی خدمات خود را تنها برای سایت‌های ایمن ارائه می‌دهد.

به عنوان مثال می‌توان به قطع پشتیبانی CSS در سایت‌های ناایمن اشاره کرد.

ممکن است این تغییر سیاست‌ها به عدم نمایش جزیی و حتی کامل محتوای سایت‌های ناایمن رژیم لاغری در صورت استفاده از مرورگر فایرفاکس منجر شود.

فایرفاکس دسترسی به میکروفون و دوربین رایانه را از طریق این سایت‌ها مسدود کرده و حتی ممکن است استفاده از کوکی‌ها را در آنها غیرممکن کند.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 ساعت: 15:24